פליירים

פלייריםאחד הטכניקות היעילות והחסכוניות לפרסום עסק ומבצעים אלו פליירים, פרסום מקומי, נקודתי , כיום עקב המכונות החדישות העלויות של הדפסת פליירים נמוכה משמעותית

יותר פלוס הנה חברה שמתמחה בפליירים – השבוע הם פרסו שתי מאמרים מדהימים עם טיפים שימושיים לתכנון פלייר נכון כולל איך לבנות אותו, להתאים אותו לקהל היעד, לדבר בשפה שלהם – עקב החשיבות של התכנים אני מצרף שתי קישורים

אחד למאמר על פליירים

ואחד על מאמר ליצירת פליירים מושלמים – שלדעתי המאמר הנו באמת סופר איכותי ונותן ערך מוסף גבוה לקוראים

מומלץ מאוד לבקר באתר ולקרוא את התוכן – הנה כמה נקודות שאנחנו לקחנו

שאלות שצריכים לשאול כשמתחילים לתכנן את הפלייר

מי קהל היעד שלי? גיל, מין, הכנסה, מצב משפחתי, השתייכות לקבוצה מסוימת ועוד ככל שנמקד את הפנייה לקהל היעד הרלוונטי כך המודעה תצליח יותר

מדהים עשר סיבות שגורמים לאנשים לקנות ולכם כדאי מאוד לכוון את הפנייה אל הסיבות הללו

  1. להרגיש טוב יותר לגבי עצמם.
  2. לגלות משהו חדש.
  3. להיות חלק מקבוצה.
  4. להיות אהוב יותר.
  5. להרגיש בטוח יותר.
  6. לעשות משהו מהר יותר או קל יותר.
  7. לחסוך כסף.
  8. להיות מוצלח יותר, חכם יותר עשיר יותר.
  9. לעזור לעולם להיות לטוב יותר
  10. שיהיה לי כמו שיש לאחרים

יש שם עוד המון תכנים אז ממש ממולץ לבקר באתר ולהתרשם

 

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s